2 Ocak 2015 Cuma

Hoşgelsin 2015...Ve Hayırlı Kandiller...

Herkese merhaba,


Güzellikleriyle daha çok hatırlamak istediğim 2014' e veda ettik. Evlenmem sebebiyle  2013'ün yeri tabii ki çok başka olsa da geçtiğimiz yıl da bizim için ilklerin ve unutulmazların yılı oldu..Çok çalıştık, çok gezdik, çalışmaktan ve gezmekten yorulduk, blog dan sevdiğim arkadaşlarımla görüştüm, yıllardır tanıyormuş gibi çok sevdim onları, insanlarla ilgili iyi kötü yeni tecrübeler edindik, aldık, attık, kötü olan anıları geride bıraktık...


2015 benim için bir kaç yıldır yaptığım planları hayata geçirme yılı olacak inşallah..Yılın başında yazayım dedim ki alışkanlık olsun daha sık yazayım sizlere..Güzel haberlerimi paylaşmak istiyorum :)


Sizin de yeni yılda sevdiklerinizden ayrılmayacağınız, sağlıklı, huzurlu, hayallerinizin gerçek olduğu bir yıl olsun inşallah...


Ayrıca bugün Mevlid Kandili..Hepinizin kandili mübarek olsun..Peygamberimize layık ümmet olmayı nasip etsin Rabbim..Dualarınız kabul olsun...


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder